Jhmt ♥

Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Rubrik saknas

Av Julia Truong - 4 april 2013 10:55

Kon,nichiwa, mina!

I går loggade jag in på MovieStarPlanet. Jag fick 20 StarCoins när jag snurrade på StarCoins hjulet. Jag skulle ta hand om mina djur så att dem inte blev sjuka.

 

 Loggade jag in i Panfu. Bonez, som är en skurk erbjöd oss pandor ett fredserbjudande.

  Här är fredserbjudandet från Bonez, som han kallade det. Men det var inget fredserbjudande. Så fort man åt av frukten förvandlades man till en groda. Som tur var hörde jag några pandor som inte hade förvandlats till grodor, dem varnade att man blev förvandlad till en groda om man åt av den. Så jag höll mig undan från frukten. För att bli en panda igen måste man få 3 kyssar eller fler.

Se på bilden en stackars panda som har blivit faövandlad till en groda ropar på hjälp. Och på bilden är Bonez där med den hemska korgen med frukt som förvandlar oskyldiga pandor till grodor.

Sayonara, mina! //: Julia 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Truong - 18 april 2013 20:02

Kon'nichiwa, mina! Jag bloggar i min mobil. I dag är det den sista dagen innan NO provet. Och i morgon ska jag ha en utvecklingsamtal. I dag såg vi en film om en apa som såg ut som en människa som hette Lucy innan vi gick till idrotten. Och i morgon...

Av Julia Truong - 15 april 2013 18:34

Kon'nichiwa, mina! I dag har jag tagit kort på de Girl:it saker jag fick för några dagar sedan. Den 1:a grejen jag ska visa är... En klocka!   Det här är klockan. Den kanske blir min favorit i det här paketet. Den 2:a grejen jag ska visa är en.....

Av Julia Truong - 31 mars 2013 14:04

Kon'nichiwa, mina! I dag har jag ritat av Nadeshiko från Shugo Chara. Inte så perfekt men jag försökte jag ska ladda upp en bild på original bilden jag ritade av. Och en bild på den jag målade. Jag ritade den lite större för bilden jag skulle måla ...

Av Julia Truong - 30 mars 2013 11:42


Kon'nichiwa, mina! I går gjorde jag en header till min blogg. Det var svårt att klura ut hur man gjorde tycker jag. Det var ju ändå min första gång. Jag har gjort en header av Myself; Yourself. Det är den manga anime jag håller på att se. Så när ja...

Av Julia Truong - 29 mars 2013 10:55


Kon'nichiwa! En dag kvar till Påskafton som är i morgon förstås. Jag har nyss skrivit ett inlägg i min och Ellas blogg som heter Animemangakawaii.bloggplatsen.se Jag har redan hittat ett gömställe att gömma Påskäggen. Min lilebror ska leta efter ...

Presentation


Kon'nichiwa!
Jag heter Julia. Jag är 10 år och ska fylla 11 i Augusti. Jag gillar mycket manga, anime och japanska låtar. Jag gillar också väldigt mycket att rita av och hitta på. Jag har också en blogg tillsammans med min kompis Ella.
Hoppas ni njuter

Happy Kawaii Year

Klocka

Kalender

Min tiger-unge

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gäsyboken ☺

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Legend of Mermaid

Splash Dream

Kizuna

Ever Blue

Star Jewel

Aurora no kaze ni notte

Return to Sea

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chatt

Super Kawaii

Kawaii

Kawaii 2

Kawaii Diner

The Dancing Cat

Flower on the Water

The Pink Giraffe

Säg omellet

Swimming with the Dolphins

Sayonara

Skridskor åkare

Dj Kitty

Luchia

Diamonds

Snowy

Butterfly

Falling Stars

:)



Ovido - Quiz & Flashcards