Jhmt ♥

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Julia Truong - 18 april 2013 20:02

Kon'nichiwa, mina!
Jag bloggar i min mobil. I dag är det den sista dagen innan NO provet. Och i morgon ska jag ha en utvecklingsamtal. I dag såg vi en film om en apa som såg ut som en människa som hette Lucy innan vi gick till idrotten. Och i morgon ska vi också åka till teatern. Den ska handla om Lucy. Nu måste jag packa skolväskan för i morgon. Längs där nere är en bild på min Skolväska.
Sayonara och ha en bra dag!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kon'nichiwa!
Jag heter Julia. Jag är 10 år och ska fylla 11 i Augusti. Jag gillar mycket manga, anime och japanska låtar. Jag gillar också väldigt mycket att rita av och hitta på. Jag har också en blogg tillsammans med min kompis Ella.
Hoppas ni njuter

Happy Kawaii Year

Klocka

Kalender

Min tiger-unge

Länkar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gäsyboken ☺

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Legend of Mermaid

Splash Dream

Kizuna

Ever Blue

Star Jewel

Aurora no kaze ni notte

Return to Sea

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chatt

Super Kawaii

Kawaii

Kawaii 2

Kawaii Diner

The Dancing Cat

Flower on the Water

The Pink Giraffe

Säg omellet

Swimming with the Dolphins

Sayonara

Skridskor åkare

Dj Kitty

Luchia

Diamonds

Snowy

Butterfly

Falling Stars

:)



Ovido - Quiz & Flashcards